Tuesday 22 October 2013

Pengalaman Merawat Keputihan

Assalamualaikum..
Ramai yang masih mengalami keputihan dan masih mencari alternatif rawatan terbaik..Secara apa yang saya faham  melalui pengalaman sendiri keputihan disebabkan pemakanan kita sendiri..semakin berusia badan kekurangan antibodi untuk melawan peyakit..Tambahan pula bagi wanita yang pernah mengandung dan melahirkan serta menyusu akan mengalami kekurangan segala nutrisi yang diperlukan tubuh..Jika tidak dijaga apa yang kita makan seharian pasti seluruh badan akan mengalami kesannya..

Pengalaman Sendiri...
Saya pernah mengalami keputihan yang teruk semasa mengandung anak kedua..selepas bersalin keputihan tersebut hilang..tetapi bila mengandung anak ketiga keputihan datang semula..malah makin teruk..sehingga menyebabkan kegatalan yang serius dan diberi ubat pessari .Doktor nasihatkan untuk jaga pemakanan terutama makanan yang manis dan berkarbohidrat tinggi..ingatkan masalah ini selesai lepas bersalin..tetapi keputihan datang lagi dan memang saya tak sanggup nak amik ubat pessari lagi..saya cuba ALFALFA Shaklee..Alhamdulillah lepas telan je 3 biji terus hilang rasa gatal..dan setiap hari saya amik ..memang rasa banyak sangat perubahan pada badan juga...Rasa hilang bebanan yang ditanggung setiap hari..sudah banyak cara dibuat basuh guna air garam dan sebagainya..hilang rasa gatal tu sekejap then datang lagi..tapi lepas consume alfalfa dh takde agi..syukur sangat...

Kepada wanita di luar sana yang masih lagi mengalami masalah seperti saya..boleh usahakan dengan pengambilan Alfalfa ini..saya percaya ramai yang belum tahu apa dia alfalfa ni..meh saya ceritakan serba sedikit perkongsian tentang alfalfa ..

ALFALFA SHAKLEE..
-diperbuat daripada tanaman Alfalfa secara organik di California yang bebas dari pestisid,herbasid dan baja bebas kima
-Tumbuhan ini mengambil masa 2 tahun untuk membesar dan akarnya boleh mencapai sehingga 20 kaki ke dalam tanah untuk menyerap pelbagai nutrisi dan dikenali sebagai 'raja segala tumbuhan'
-Daun Alfalfa dari shaklee hanya dituai setelah matang dimana megandungi klorofil yang tinggi.
-Keseluruhan proses dipantau dengan teliti untuk menghasilkan tablet seberat 300mg dimana 10 bj alfalfa = nutrisi segelas susu

Nak tau banyak lagi tentang keputihan dan kelebihan AlFALFA ni boleh KLIK SINI ye..

Jangan Berlengah lagi rawati masalah anda sekarang dengan Alfalfa..boleh hubungi saya untuk Harga Istimewa..sangat berbaloi... Sharing is caring:)

BOLEH HUBUNGI SAYA UNTUK KETERANGAN LANJUT 
SHAKLEE  INDEPENDANT DISTRIBUTOR
ID NO: 886679
UMMU KHADEEJA
CALL/SMS/WASSAP: 013-7781088

COD : SEKITAR PULAI, SKUDAI

1 comment:

  1. Salam admin. Tumpang Iklan:-

    Sayangi dan hargai suami anda. Jangan biarkan suami cari lain atau makan luar.
    Ikuti blog kami untuk promosi istimewa sekarang.
    Hanya untuk 10 pelanggan terawal.
    Wanita cantik bermula dari diri :)

    [BESARKAN BUAH DADA, BESARKAN PUNGGUNG, RAWAT KEPUTIHAN, KETATKAN FARAJ, KEMBALI DARA]

    ReplyDelete